teisipäev, 29. juuli 2014

Juulikuu

Hei!

Viimane kuu enne Saksamaale lendamist on möödunud kibekiirelt. Mõni hetk tundsin end kui orav rattas, aga sellel on ka positiivseid külgi.

Tegemist ei ole küll oravaga, kuid sarnasus on märgatav.
Pilt: http://drewhart.com/wp-content/uploads/2014/01/rhino-with-text.jpg
Selleaastane laulupidu jättis mulle teistsuguse jälje kui eelmised. Kuigi ka Lauluväljakul valitsev meeleolu oli väga patriootlik, siis õige "Puudutuse aeg" oli aga kindlasti ühistranspordis. Kitsastes tingimustes olid inimesed väga sõbralikud ning abivalmid.


Seejärel korraldasime Tartu Loodusmaja seltskonnaga rahvusvahelist noortevahetust "Think about water", mida olime juba õppeaasta algusest saadik ette valmistanud. Rumeenlasi, lätlasi, rootslasi (ja loomulikult ka eestlasi) tervitas väga hea ilm ning toimumispaik oli Eestimaa looduse näitamiseks suurepärane. Ning kõige paremini mõjus meile metsade vahel puuduv mobiililevi (ja ka mobiilne internet), sest segavad vahendid pea puudusid.

P.S. Leia pildilt üles kaks vahetusõpilast ning üks Eestisse saabuva õpilase vahetusõde (loe: YFU on kõikjal!).
13. juuli õhtul toimus MM-i finaalturniiri matš Saksamaa ja Argentiina vahel. Tegelikult oli see ainuke MM-i mäng, mida ma täispikkuses vaatasin...  Aga arvata võite, kellele ma pöialt hoidsin!


Nädal viibisin Tartu Observatooriumis ning tutvusin ESTCube-i meeskonnaga. Selle aja sisse kuulus ka töine puhkus (s.t. et lodjasõit ei ole takistuseks, et ESTCube-1 ülelennuajal satelliidiga suhelda ning kaameraga tehtud foto allalaadimist juhtida) Piirissaarde. Observatooriumis viibitud aeg oli väga inspireeriv, sest olin ümbritsetud sõbralike, tarkade ja huvitavate inimestega!


Ning Tõraveres olles sain teate, et minu vahetusaasta osalustasu on makstud. Olen siiani üliõnnelik ning väga tänulik oma toetajatele! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar